Copyright © 2015 Tescom Telekom - Tüm Hakları Saklıdır, Kopyalanamaz.
Tasarım:  PARS Interactive Services Inc.
Barbaros Hayrettin Paşa Mh. 1993. Sokak No:35 Papatya Residance A Blok Daire:70 Kat:4 Beylikdüzü – İST.
Telefon: 0 212 908 0 444   -   Fax: 0 212 908 0 445
E-Posta: info@tescom.com.tr   -   Web: www.tescom.com.tr
Sosyal Medyada Biz: 
  • Sanal PBX Hizmetleri...
<   Tescom   |   Sanal PBX Hizmetleri...
Sanal PBX, gelişmiş bir PBX santralin sağladığı tüm özellikleri yatırım masrafı olmadan müşterilerimize sunduğumuz hizmetimizdir.
SANAL PBX HİZMETLERİ
Destek Merkezi
Banka Hesaplarımız
Bize Ulaşın
Hakkımızda
Sanal PBX Nedir?

Sanal PBX, gelişmiş bir PBX santralin sağladığı tüm özellikleri yatırım masrafı olmadan müşterilerimize sunduğumuz hizmetimizdir. Bu hizmet ile birlikte geniş özellikli PBX santralin faydalarını, IP teknolojisinin faydaları ile birleştirerek daha kapsamlı hizmet oluşması sağlanmıştır. Her şirketin kiralayabileceği ve her ihtiyaca göre ayarlanabilen bir sistemdir. Sanal PBX hizmetimiz sayesinde, ofisinizi istediğiniz yere taşıyarak, müşterilerinizle istediğiniz yerde iletişime geçmiş olursunuz.

Sanal PBX'in özellikleri nelerdir?

  • Aranan aboneye ulaşılamama durumunda sesli mesaj (VoiceMail) bırakılabilmesi
  • Arayan kişi beklemeye alındığında, bekleme müziği seçeneklerin kullanılabilmesi
  • Konferans görüşmelerinin yapılabilmesi
  • Arama detayının incelenebilmesi
  • Bir aboneye gelen çağrıyı başka bir aboneye aktarabilme
  • Sık kullanılan telefon numaralarının tek tuş ile aranabilmesi
  • Sınırsız kanal kullanabilme
  • Anons sistemini kullanabilme
  • Robot Operatör
  • Çalışma saatlerini ayarlayabilme
  • Ekstra yatırım gerekmeksizin santral kapasitesini azaltabilme veya arttırabilme
  • Belirlenen numaralara çağrıları yönlendirebilme
  • Abone beklemedeyken başka çağrı oluşturabilme

Sanal PBX'in avantajları nelerdir?

  • Belirli zamanlarda farklı dahili yönlendirmelerle çalışması sağlanabilir.
  • Belli bir lokasyona bağlı olma şartı aranmadan, aynı şehir, ülke ya da ülke dışını da kapsayacak şekilde sınırsız dahili telefon kullanılabilir.
  • Santral yatırımı için gereken miktarı ödemeniz gerekmediğinden ek finansman ihtiyacı ortadan kalkmış olur.
  • İşletmenin kapasitesi arttığı zaman ekstra yatırım yapılması gerekmez.
  • Her şubeye özel santral yatırımı yapılması zorunluluğu ortadan kalkmış olur.
  • Şubeler arası ücretsiz görüşmeler sağlanmış olur.
ABONELİK SÖZLEŞMELERİ
SIK SORULAN SORULAR