Copyright © 2015 Tescom Telekom - Tüm Hakları Saklıdır, Kopyalanamaz.
Tasarım:  PARS Interactive Services Inc.
Barbaros Hayrettin Paşa Mh. 1993. Sokak No:35 Papatya Residance A Blok Daire:70 Kat:4 Beylikdüzü – İST.
Telefon: 0 212 908 0 444   -   Fax: 0 212 908 0 445
E-Posta: info@tescom.com.tr   -   Web: www.tescom.com.tr
Sosyal Medyada Biz: 
  • Sık Sorulan Sorular...
<   Tescom   |   Sık Sorulan Sorular...
Bilmedikleriniz ve öğrenmek istedikleriniz...
SIK SORULAN SORULAR
Destek Merkezi
Banka Hesaplarımız
Bize Ulaşın
Hakkımızda
VOIP NEDIR?
VOIP KULLANMAK IÇIN NELERE IHTIYAÇ VARDIR?
VAR OLAN SABIT NUMARA KULLANILARAK VOIP HIZMETINDEN YARARLANILABILIR MI?
NUMARA TAŞIMA IŞLEMINDE HANGI BELGELER GEREKMEKTEDIR?
İNTERNET KESILIRSE ÇAĞRILAR NE OLACAK?
DIĞER OPERATÖR VE SABIT HATLAR ARANIP/ARAMA ALINABILIR MI?
KULLANILAN SOFTPHONE, CIHAZ VE PANELLERIN KURULUMU/KULLANIMI HAKKINDA NEREDEN BILGI EDINILEBILIR?
BAKIYE YÜKLEME IŞLEMLERI NASIL OLMAKTADIR?
ŞIRKET IÇERISINDE DAHILI TELEFONLAR ARASINDA GÖRÜŞME SAĞLANABILIR MI?
IP PBX SANTRAL NEDIR?
  • VoIP (Voice Over Internet Protocol) Internet üzerinden yapılan telefon görüşmeleridir.
  • Geniş bantlı yüksek hızlı bir internet bağlantısı
  • Bir bilgisayar, adaptör ya da bu amaç için üretilmiş VoIP telefon
  • Eğer bilgisayarınız üzerinden telefon görüşmesi yapacaksanız, bazı yazılımlara ve pahalı olmayan bir mikrofona ihtiyacınız vardır.
  • Numara TESCOM Telekomünikasyona taşındıktan sonra gerekli kurulumlar yapılarak numaranızla VoIP hizmetinden yararlanabilirsiniz.
  • Bireysel numaralar için; nüfus cüzdan fotokopisi ve bireysel taşıma formu, kurumsal numaralar için vergi levhası, imza sirküsü ve kurumsal taşıma formu gerekmektedir.
  • İnternet kesildiği takdirde eğer cep telefonunuza yönlendirme yapıldıysa çağrılar direkt size yönlenir. Aksi durumda ise günlük raporlar halinde cevapsız olan tüm aramaları listeleyebilir ve hiçbir veri kaybı yaşamazsınız.
  • Diğer tüm operatörler ile ara bağlantılar sağlanmış olunup dilediğiniz gibi çağrı alıp arama yapabilirsiniz.
  • TESCOM Telekomünikasyon olarak tüm bu bilgiler için teknik destek sağlamaktayız. +90 (212) 908 0 444 numaramızı arayarak bize ulaşabilirsiniz.
  • Yükleme işlemini internet sitesinde yazan banka hesaplarına havale-eft yaparak ya da müşteri panellerinden kredi kartı kullanarak yapabilirsiniz.
  • Numara tahsisi sırasında böyle bir talepte bulunduysanız size sağlayacağımız IP PBX Santral hizmeti ile dahilileriniz arasında sınırsız ve ücretsiz görüşme sağlayabilirsiniz.
  • IP PBX Santral sistemi, içinde bulunduğumuz internet, teknoloji ve iletişim çağında klasik santrallerin yerine geçecek yeni nesil bir IP PBX telefon santralidir. Tüm telefonları IP ağı üzerinden birbirine bağlar ve yönetir, istenilen yerden telefon görüşmeleri internet aracılığıyla gerçekleştirilir. PBX santraline kayıtlı tüm abonelerle sınırsız ve ücretsiz görüşmeler yapılabilir.
ABONELİK SÖZLEŞMELERİ
SIK SORULAN SORULAR